Šiandien sprendžiamas "Opel" likimas. Jei bus nutarta, kad "Opel" atsiskirs nuo pagrindinės įmonės JAV "General Motors" (GM) ir jei pateiks įgyvendinimą verslo planą, automobilių gamintojai gali tikėtis Vokietijos vyriausybės finansinės paramos.

GM buvo pranešusi, kad tam, kad "Opel" išgyventų, reikia 8–9 mlrd. EUR.
"Opel" vadovas Hanzas Demantas (Hans Demant) tokius skaičius vadina "paimtus nuo lubų" ir "absurdiškai didelius". Jo teigimu, norint, kad automobilių gamintojai toliau tęstų veiklą, užtektų 3,3 mlrd. EUR, rašo N24.de.

Vokietijos ūkio ministras Karlas Teodoras Gutenbergas (Karl-Theodor zu Guttenberg) yra pasirengęs pristatytą verslo planą išnagrinėti su kitais vyriausybės nariais šeštadienį, praneša welt.de.

Dienraščio „Frankfurter Allgemeinen Zeitung“ duomenimis, Europos automobilių gamintojo norams atsiskirti nuo JAV koncerno GM gali iškilti ne vienas barjeras. Pavyzdžiui, gamykla Riuselzhaime, kuri yra svarbiausias "Opel" gamintojas Vokietijoje, gali negauti patentų kai kurių automobilių gamybai, nes šie priklauso GM.

Nuo to, ar "Opel" išliks, priklauso 25.000 darbuotojų likimas vien Vokietijoje. Skaičiuojama, kad bankroto atveju, darbo gali netekti apie 100.000 žmonių, nes nustojus gaminti automobilius užsakymų netenka ir detalių tiekėjai, pardavėjai ir pan.