"Mano manymu, mums pavyksta išlaikyti balansą tarp „šeimyniško“ mikroklimato ir karjeros galimybių. Mūsų įmonėje yra aiškiai apibrėžta pareigybių sistema, du kartus per metus su kiekvienu darbuotoju aptariamas jo veiklos efektyvumas ir, nuolat gaudamas grįžtamąjį ryšį, darbuotojas nuosekliai kyla karjeros laiptais", – pasakoja Renata Gečienė, UAB „PricewaterhouseCoopers“ Viešųjų reikalų koordinatorė.

Įmonė yra tarptautinė, taigi darbuotojai turi galimybes tęsti karjerą kitose šalyse.

Anot p. Gečienės, asmeninio gyvenimo ir darbo krūvio suderinimas yra vienas iš svarbiausių įmonės strategijos tikslų.

"Visada skatinamas neformalus bendravimas tarp skirtingų skyrių bei rangų darbuotojų. Mes siūlome papildomas socialines garantijas, įvairias naudas savo darbuotojams. Ir bendrai, mums bendravimas ne darbe ir pramogavimas kartu yra tiek pat svarbūs, kaip ir darbas", – nurodo pašnekovė.

Įmonė laikosi „atvirų durų“ politikos bei dalijimosi žiniomis ir patirtimi kultūros. Visiems darbuotojams yra sudaryta galimybė išsakyti savo nuomonę, tiek anonimiškai, tiek asmeniškai.

"Mūsų atmosfera išties ypatinga, nes ją kuria mūsų darbuotojai – entuziastingi, darbštūs, profesionalūs, iniciatyvūs žmonės. Šiais laikais visiems tenka sunkiau dirbti, tačiau mūsų darbuotojai sugeba dalį laiko ir dėmesio skirti ne tik tiesioginėms pareigoms, bet ir kolegoms bei užsiėmimams po darbų. Mes savo jėgomis organizavome šaunų Kalėdų vakarėlį, vasaros šventę, darbuotojų vaikų popietę biure, futbolo turnyrą", – bendrumą skatinančias iniciatyvas vardija p. Gečienė.

Šiuo metu įmonėje dirba 128 žmonės. Kasmet „PricewaterhouseCoopers“ pradeda dirbti 10–15 naujų darbuotojų, dauguma jų būna ką tik baigę studijas.