Kad ir kokį tobulą produktą sukurtumėte, jei nesurasite pirkėjų, jo vertė bus niekinė. Pardavėjai savo prekę turėjo pristatyti taip, kad "Pardavimo lygos" dalyviai ir komisijos nariai, sėdėdami salėje, pajaustų: "Taip, šito dalyko aš norėčiau".

Viena iš pardavėjų esminių užduočių – pirmąsias šešias sekundes kalbėti taip, kad galimas pirkėjas ir toliau norėtų klausytis. Šį kartą komandos laiko turėjo daugiau: jos įmonės produktą ar paslaugą galėjo pristatyti per 3 minutes.

Užduotis paprasta tik iš pirmo žvilgsnio - įtikinti ne tik komisiją, bet ir pusšimtį žmonių, kad be pristatomų produktų jie rytoj jau nebegalės gyventi, buvo sudėtinga. Juo labiau, kad ir tariamas pirkėjas šiek tiek blaškėsi: tai jam siūloma prisiminti vasaros vakarą, pasisėdėjimą su draugais nepamirštant alučio šnekučio, tai gąsdinama, kas jo laukia, jei čia ir dabar neapsidraus namų turto, tai siūloma rinktis tą siuntų gabentoją, kuris patikėtas brangenybes nugabens adresatui, o ne išsiųs kažkur į nežinią.

O jei pirkėjui nereikia nieko? Pardavėjai bandė įtikinti, kad jų produktų ir paslaugų reikia net tuomet, kai jų nereikia.

Siūlome pažiūrėti, ar tai pavyko jiems padaryti.

***

UAB „Creditinfo Lietuva“

 

UAB „DHL Lietuva“

 

„If P&C Insurance AS“ filialas

 

AB „Lietuvos draudimas“

 

UAB „Putokšnis“

 

JG Property Developments (RE/MAX Centras)

 

UAB „Resolution advisers LT“

 

UAB „Švyturys-Utenos alus“

 

UAB „Synergium“

 

UAB „Skubios siuntos“